.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.
همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سه شهید روحانی شاخص استان حضرات آیات شیخ فضل الله نوری، شیخ عبدالکریم هاشمی نژاد و شیخ عباسعلی سلیمانی، ضمن اعلام انزجار از جنایت جنایتکاران صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: مازندران از شخصیت‌های انقلابی که علاوه بر مزایای علمی، انقلابی و دینی از مزیت و فضیلت شهادت هم برخوردار بودند در سطوح مختلف کم ندارد.

 

وی افزود: همچنین در چندسال اخیر نشان داد مازندران و دست اندرکاران مسائل فرهنگی، علمی و ارزشی توانمندی‌های خوبی برای برگزاری همایش‌ها در راستای تجلیل و نکوداشت شخصیت‌هایی که از مفاخر ما بودند دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری خوب همایش تجلیل از علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی (ره) و علامه مصباح یزدی (ره)، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده آن است که مدیران و دست اندرکاران مسائل فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی این توانمندی را دارند که به سراغ مفاخر دیگر بروند و از آنها هم تجلیل کنند.

 

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: سه شخصیت شیخ فضل الله نوری، شهید خطیب هاشمی نژاد شهید آیت الله سلیمانی از مفاخر مازندران هستند و باید همایش‌های تجلیل از شخصیت‌های علمی که از فضیلت شهادت نیز برخوردار هستند، برگزار شود.

 

وی گفت: تلاش‌های این شخصیت‌ها در راستای احیای دین و حاکمیت مشروطه مشروعه و مبارزه با استبداد بوده که به ناحق شیخ فضل الله نوری را طرفدار استبداد معرفی کردند در حالی که ایشان ضد استبداد بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.